Seniorzy w sieci szansą dla przedsiębiorców

Seniorzy w sieci szansą dla przedsiębiorców
Drukuj Skomentuj

W dniach 29 i 30 maja, w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się specjalne spotkanie o nazwie: Forum Marketing to Silver Generation. Będzie ono miało na celu zbadanie rynku seniorów pod kątem działań marketingowych.

Jak wynika ze statystyk, pokolenie 55+ liczy ponad 9 milionów Polaków. Szacuje się, że do 2040 roku liczba ta będzie wynosić ponad 50 % społeczeństwa polskiego. Pośród osób starszych, najpopularniejszą usługą internetową nadal pozostaje poczta elektroniczna, lecz i to zaczyna się już zmieniać. Faktem jest, że seniorzy coraz częściej korzystają ze smartfonów, tabletów, mają pieniądze, a przy tym wiele chęci i planów na przyszłość. To wszystko daje przedsiębiorcom ogromne możliwości.

 

We wstępnym etapie spotkania, przedstawiciele firmy Nielsen, wraz z Prezesem Ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń Uniwersytetów Trzeciego Wieku zaprezentują portret seniora na podstawie badań i najnowszych raportów.

 

Uczestnicy forum dowiedzą się, czym powinien wyróżniać się produkt skierowany do klienta dojrzałego, a także wezmą udział w panelu dyskusyjnym, dotyczącym zachowania seniorów w sieci.

 

Oprócz zaplanowanych prelekcji, Organizaor zapewnił także dyskusję panelową pt. Seniorzy sami o sobie, podczas której pokolenie 55+ opowie o swoich potrzebach, pasjach i marzeniach.

 

Warto wspomnieć, że sposób w jaki seniorzy odbierają komunikaty reklamowe dotyczących produktów i usług znacznie różni się od tych, do których my zostaliśmy przyzwyczajeni. Wbrew pozorom, pokolenie 55+ nie jest wyłącznie konsumentem leków i suplementów.

 

 

źródło: www.zdrowy-senior.org

 

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Słowa kluczowe