5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie

5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie
Drukuj Skomentuj

W Twoim domu opieki, sanatorium lub innym obiekcie miejsca zarezerwowane są już do końca wakacji?  Gratulacje! Nie oznacza to jednak, że możesz spocząć na laurach. Spraw, by seniorzy odwiedzający Cię w tym roku chcieli wrócić również w przyszłym lub polecili Cię znajomym! Przedstawiamy 5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie.

Może zainteresuje Cię też: Pokolenie Baby Boomers - jak przygotować ofertę na lato?

 

1. Wiarygodność oferty

 

Zweryfikowanie wiarygodności oferty jest tak naprawdę krokiem, który powinien być zrobiony jeszcze przed promowaniem pobytów czasowych w domach opieki i sanatoriach. Ceny, opis usług, dane kontaktowe i udogodnienia podane w ofercie powinny zgadzać się z tym, co senior zastanie na miejscu. Inaczej zaufanie do obiektu spada!

 

Przeczytaj również: Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu


Drugą kwestią jest sprawdzenie stanu technicznego pomieszczeń i sprzętów przed przyjazdem seniorów. Jest to więc ostatni moment, by skontrolować meble, pościel, a także hydraulikę i sprzęt elektryczny. W przypadku turystów starszego pokolenia ważny jest stan techniczny windy czy też obecność poręczy przy schodach. Dopilnuj, by pomieszczenia były czyste i wyposażone w środki czystości.

 

2. Przedmioty do wypożyczenia

 

Nawet jeśli nie masz takich usług zawartych w ofercie, warto przemyśleć, jakie przedmioty mogłyby uatrakcyjnić pobyt. Może są to rowery albo kijki do Nordic walkingu dla aktywnych seniorów; parawany i koce w obiektach nad morzem/ jeziorem; sprzęt do grilla lub ognisko na wieczór. Warto mieć u siebie takie przedmioty do wypożyczenia - taka usługa na pewno zostanie doceniona!

 

3. Bezpieczny dojazd

 

Sama podróż może być stresująca dla seniorów; dlatego pomocne wskazówki mogą wpłynąć pozytywnie na ich opinię o pobycie w sanatorium lub domu opieki. Upewnij się, że Twoi klienci wiedzą, jak do Ciebie trafić. Jest to szczególnie ważne, jeśli obiekt zlokalizowany jest w ustronnym miejscu lub w małej miejscowości. Wskazówki powinny być zamieszczone na Twojej stronie internetowej lub podane przez telefon (również w formie sms).

 

Ponadto zadbaj o to, by seniorzy mogli się skontaktować z Tobą lub z recepcją w dniu przyjazdu.

 

4. Pierwsze wrażenie


Podstawą jest oczywiście uprzejma, uśmiechnięta obsługa oraz stan pokoi taki sam, jaki był prezentowany w ofercie. By jednak zrobić na seniorach jeszcze lepsze wrażenie, warto zaproponować im napój lub posiłek na powitanie (nawet, jeśli przyjazd jest po godzinach otwarcia stołówki). Nieograniczony dostęp do kawy/herbaty w konkretnym miejscu będzie dodatkowym plusem. Umieść też informatory turystyczne z opisem okolicznych atrakcji w ogólnodostępnym miejscu.

 

Dlaczego warto komunikować o atrakcjach w okolicy? Przeczytaj tu: Atrakcje regionu - jak wykorzystać lokalizację do promowania Domu Opieki

 

5. Serdeczne pożegnanie


O klientów warto zadbać od początku do samego końca pobytu. Dlatego ostatniego dnia warto upewnić się, że seniorzy wyjeżdżają z obiektu uśmiechnięci i zrelaksowani.


Jeśli muszą dostać się na PKS/PKP, zaoferuj pomoc w znalezieniu transportu. Możesz też przygotować drobne pamiątki do zabrania (np. gadżety z Twoim logo). Zaproś seniorów do odwiedzenia obiektu w przyszłym roku i daj im wizytówkę, na której znajdą się dane kontaktowe. Dobrym trikiem jest też podanie na wizytówce strony, na której można wystawiać opinie.

 

 

Przeczytaj też: Jak promować pobyty czasowe dla seniorów

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Słowa kluczowe