Atrakcje regionu - jak wykorzystać lokalizację do promowania Domu Opieki

Atrakcje regionu - jak wykorzystać lokalizację do promowania Domu Opieki
Drukuj Skomentuj

Chcesz, żeby oferta Twojego Domu Opieki wyróżniała się na tle innych? Przedstaw atrakcyjność regionu! Pokaż, że lokalizacja obiektu wpływa na jego wartość.

W artykule Jak skutecznie wypromować Dom Opieki? pisaliśmy o tym, że warto zaznaczyć cechy wyróżniające ofertę  na tle innych. Pamiętaj jednak, że na ocenę atrakcyjności placówki wpływa nie tylko wrażenie z samego pobytu w obiekcie. Okolica, która oferuje różne możliwości spędzenia czasu (dla seniorów oraz ich rodzin) może znacznie podnieść wartość oferty.

 

Korzystna lokalizacja


Bez względu na region (morski, górski, nizinny), zlokalizowanie w mieście albo na wsi wiąże się z korzyściami dla mieszkańców. Warto o tym wspomnieć w ofercie:

 

  • lokalizacja w centrum miasta zapewnia dostęp do innych ważnych instytucji, np. szpitala, przychodni, ale też kina, teatru, sklepów,  PKS lub PKP;
  • lokalizacja na wsi zapewnia pobyt z dala od zgiełku, dostęp do czystego powietrza, piękne widoki;
  • lokalizacja na przedmieściach wiąże się na ogół ze spokojniejszą okolicą, przy jednoczesnym dobrym skomunikowaniu z centrum.

 

Zabytki, szlaki spacerowe albo rowerowe


Jeśli zapraszasz seniorów, którzy będą prowadzić nieco bardziej aktywny tryb życia (nie są np. przewlekle chorzy), zachęć ich wyjątkowymi atrakcjami w okolicy. Przedstaw propozycje na spędzenie wolnego czasu: na łonie natury albo podziwiając wyjątkową architekturę.

Oczaruj klientów opowieściami o legendach, historycznych wydarzeniach. Do promowania placówki wykorzystaj metodę storytellingu - przeczytaj więcej tu: Storytelling, czyli jak opowiadać seniorom.

 

Eventy


Zastanów się, jakie ciekawe eventy mają miejsce w Twojej okolicy. Znane festiwale, targi albo inne imprezy będą ciekawostką dla seniorów i ich rodzin. Zaznacz dla jakich grup jest przeznaczona  impreza (rodzin, turystów, miłośników kultury). Ukonkretyzuje to korzyści płynące z opisywanej lokalizacji.

 

Kulinaria


Jeszcze nie masz w swoim menu dań regionalnych? Warto to zmienić! Oferta dań opartych na kuchni regionalnej jest szczególnie dobrym rozwiązaniem, jeśli mieszkańcami są osoby mniej aktywne lub schorowane - a przez to niechętne do zwiedzania okolicy. Dania regionalne możesz uwzględnić w ofercie jako ciekawostkę.

 

Postaw na zdjęcia


Pamiętaj, że przedstawienie atrakcyjności regionu powinno być tylko dodatkiem do całości oferty - czymś, co ją wyróżnia na tle innych. Tym bardziej, że wiele osób nie czyta ofert w całości, skupiając się na wychwyceniu podstawowych informacji. Dlatego warto dodać do opisu zdjęcia, które oddają klimat regionu.

 

 

Wypromuj swój Dom Opieki z Domyseniora.pl!

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Słowa kluczowe