Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu

Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu
Drukuj Skomentuj

Wybór sanatorium, kurortu czy ośrodku rehabilitacyjnego często jest podyktowany lokalizacją albo oferowanymi usługami. Czasem jednak klienci kierują się innymi aspektami. Jak przedstawić atrakcyjność oferty sanatorium, kurortu lub innego ośrodka rehabilitacyjnego? Proponujemy 5 sposobów na promowanie takiego obiektu.

W ostatnich latach możemy zaobserwować intensywny rozwój rynku zdrowotnego i rynku opieki. Wzrasta zainteresowanie Polaków usługami związanymi ze sprawnością fizyczną, urodą, zdrową żywnością, jak również turystyką zdrowotną. Z tego powodu powstają nowe obiekty w uzdrowiskach - w końcu taki wyjazd to nie tylko świetny sposób na regenerację sił, ale też spędzenie czasu w atrakcyjny sposób!

Rośnie zainteresowanie klientów sanatoriami - a z nim rośnie konkurencyjność ofert ośrodków. Zastanawiasz się, co zawrzeć w swojej ofercie? Sprawdź nasze propozycje poniżej!

A może szukasz innych sposobów na promowanie swojego obiektu? Wypromuj swój obiekt z Domyseniora.pl!

 

Pokaż co Cię wyróżnia


Banał, który wszyscy powtarzają? Nie zmienia to faktu, że ten “wyjątkowy element” może sprawić, że Twoja oferta będzie zapamiętana. Uważaj - łatwo wpaść w pułapkę stereotypowego myślenia i powielać zalety, o których piszą wszyscy. Miła obsługa, komfortowe pokoje - naprawdę myślisz, że te elementy Cię wyróżniają? Zaprezentuj konkrety i przedstaw, jakie korzyści przyniosą one Twoim gościom.

 

  • lokalizacja - Twój obiekt znajduje się w centrum miasta, dzięki czemu klienci mają blisko do sklepów/ dworca? A może znajdujesz się na obrzeżach, ale blisko plaży/ lasu/ parku?
  • wyjątkowa usługa - oferujesz zabiegi, których nie wykonują inne ośrodki? Warto wyróżnić tę informację! Masz basen albo kort tenisowy? Zainteresuj klientów różnymi opcjami na spędzanie wolnego czasu.
  • dopasowanie do potrzeb klientów - zastanów się, jak spersonalizować ofertę. Jeśli chcesz promować obiekt wśród rodzin z dziećmi, jakie usługi są dla nich szczególnie atrakcyjne? Jeśli są to seniorzy - co ich zainteresuje w Twojej ofercie?

 

Zaprezentuj swój obiekt w obrazach


Obrazy bardziej przyciągają nasz wzrok niż sam tekst. Dlatego zdjęcia są bardzo ważnym elementem uzupełnienia opisu. Profesjonalnie wykonane, zachęcają do dokładniejszego zapoznania się z ofertą oraz wzbudzają pozytywne emocje.

Czy wiesz, że prezentując sanatorium w Domyseniora.pl masz możliwość dodawania rozbudowanej galerii zdjęć i video? Oferujemy też wirtualny spacer po obiekcie! Sprawdź Naszą Ofertę.

 

Wykorzystaj walory regionu


Pamiętaj, że na wspomnienia z wyjazdu do sanatorium, kurortu czy ośrodka rehabilitacyjnego składają się nie tylko wrażenia z pobytu w samym obiekcie. Niektórzy klienci chętnie zobaczą atrakcje turystyczne w okolicy albo dowiedzą się więcej o zwyczajach regionu. Przedstaw, dlaczego lokalizacja twojego obiektu jest atrakcyjna:

 

  • zabytki, wyjątkowe krajobrazy,
  • festiwale, eventy, cykliczne wydarzenia - czym może poszczycić się Twoja miejscowość?
  • kuchnia regionalna - warto wprowadzić do swojego menu przykładowe dania z kuchni regionalnej. Dla klientów możliwość zapoznania się z regionalnymi daniami będzie dużą wartością.

 

Wykorzystaj metodę cross-sellingu

 

Jest to metoda, którą możesz wykorzystać już po podjęciu decyzji przez klienta o skorzystaniu z Twojej oferty. Chodzi o proponowanie dodatkowych opcji do zamówionego produktu lub usługi (przykładowo: kiedy w restauracji po złożeniu zamówienia na obiad kelner pyta Cię, czy chcesz zamówić też deser). Nic nie tracisz na stosowaniu cross-sellingu - nawet jeśli klient zrezygnuje z usługi “ekstra”, dalej płaci za podstawową.

 

Ważne jest, by propozycje były dopasowane do potrzeb klienta. Dlatego warto wcześniej przemyśleć sobie, jakie usługi możesz zaoferować konkretnym grupom (rodzinom z dziećmi/ seniorom/ małżeństwom).

 

Zostań dobrze zapamiętany


Wielu z nas bardziej ufa poleceniom znajomych niż ofertom w Internecie. Dlatego ważne jest, by Twoi klienci byli zadowoleni z pobytu w sanatorium - ich opinie to najlepsze reklamy! Na zadowolenie gości ma wpływ wiele czynników: miła i profesjonalna obsługa, usługi zgodne z opisem w ofercie, komfortowe warunki pobytu. Co więcej można zaoferować klientom?

 

  • pierwsze wrażenie - przywitaj gości miłym drobiazgiem. Dobrze sprawdzą się np. spersonalizowane listy powitalne, słodycze i owoce albo gadżety z Twoim logo.
  • wytchnienie po męczącej podróży - zaproponowanie napoju lub posiłku, nawet jeśli godziny otwarcia stołówki już minęły, na pewno zrobi dobre wrażenie na gościach. Tym bardziej dostęp do kawy albo herbaty przez całą dobę będzie podnosił wartość usług Twojego obiektu.
  • informacje o okolicy - nawet jeśli atrakcje turystyczne regionu są opisane w Twojej ofercie, dopilnuj by personel orientował się w propozycjach okolicznych atrakcji. Dobrym rozwiązaniem jest też trzymanie ulotek i informatorów turystycznych w miejscu dostępnym dla wszystkich gości.

 

 

A może wykorzystasz metodę storytelligu? Przeczytaj: Storytelling, czyli jak opowiadać seniorom

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Słowa kluczowe