Pokolenie Baby Boomers - jak przygotować ofertę na lato?

Pokolenie Baby Boomers - jak przygotować ofertę na lato?
Drukuj Skomentuj

W ostatnich latach da się zauważyć, że coraz więcej seniorów podróżuje. Wielkimi krokami zbliża się okres wakacyjny… Jest to więc ostatni moment, by przygotować ofertę dla seniorów na lato! Jesteś właścicielem Domu Opieki oferującego pobyty czasowe lub ośrodka turystycznego? Pamiętaj o przygotowaniu ciekawej oferty dla pokolenia Baby Boomers!

Aktywni seniorzy - o pokoleniu Baby Boomers


Baby Boomers to pokolenie, które przyszło na świat w powojennym wyżu demograficznym, w latach 1946-1964. Są to więc osoby w wieku 55+. Część z nich jeszcze pracuje, część już przechodzi na emeryturę.

Czy oznacza to, że rezygnują z aktywnego trybu życia? Wręcz przeciwnie!

 

Baby Boomers to pokolenie, które rozwija swoje pasje i spełnia marzenia pomimo wieku.

 

Baby Boomers jako konsumenci:

 

  • są aktywni również na emeryturze. Przedstawiciele Baby Boomers są uznawani za ambitnych, nastawionych na rozwijanie kariery, czasem pracoholików.
  • mają pieniądze i są skłonni je wydawać na siebie. Wiąże się to z faktem, że wielu z nich korzystało z systemów zabezpieczeń (obecnie ma oszczędności), a także już nie ma zobowiązań finansowych (nie utrzymuje już dzieci, nie spłaca kredytu, itp.).
  • są dość dobrze obeznani z nowymi technologiami. I choć nie stanowią one dla nich tak dużej części życia, jak dla młodszych pokoleń, to sprawnie poruszają się po internecie i korzystają z nowinek technologicznych.
  • swoje potrzeby chcą zaspokajać różnymi dobrami i usługami - m.in. korzystają z usług gastronomicznych nie tylko po to, by zaspokoić głód, ale też w celach rozrywkowo-towarzyskich.
  • choć dysponują oszczędnościami i różnymi dochodami, nie kupują impulsywnie.

 

Może zainteresuje Cię też: Senior jako konsument: obalamy mity

 

Oferta na lato dla Baby Boomers


Czym zaciekawisz przedstawicieli Baby Boomers?

 

Dbanie o zdrowie połączone z ofertą turystyczną


Wiele osób 55+ na wakacje wybiera miejsca, gdzie będą mogły podreperować zdrowie, zrelaksować się i wypocząć. Chętniej jednak wybierają oferty, które oprócz zabiegów prezentują ciekawe sposoby na spędzenie wolnego czasu.

 

  • W swojej ofercie uwzględnij bliskość do kin, galerii, muzeów, basenów lub innych atrakcji turystycznych.
  • Jeśli współpracujesz z miejscowymi firmami świadczącymi ciekawe usługi (np. spływy kajakowe, organizowanie wycieczek, organizowanie dancingów) - napisz o tym!

 

Miejsce, które fascynuje


Wykorzystaj atrakcyjność regionu do promowania swojego obiektu. Baby boomers są chętni do korzystania z różnych usług - nie tylko więc chętnie poznają okolicę, ale też regionalną kuchnię i obyczaje.

 

 

Cena adekwatna do usług


Jak było napisane, pokolenie Baby Boomers uważnie przelicza ceny, bardzo ostrożnie podchodząc do zakupów. Jeśli więc proponujesz im pobyt w swoim obiekcie, podkreśl, jakie usługi się kryją pod daną kwotą:

 

  • Do oferty dodaj zdjęcia, które przedstawią standard Twojego ośrodka.
  • Zadbaj o opinie: Baby Boomers chętnie kieruje się zdaniem innych, robiąc rozpoznanie ośrodka przed zrobieniem rezerwacji.

 

Oferta dla seniorów - wypromuj swoją placówkę w internecie!


Prezentacja na Domyseniora.pl umożliwia zamieszczenie nie tylko opisu Twojej placówki, ale też dodawania zdjęć i ofert specjalnych. Przygotowujesz pakiet dla seniorów na lato? Skontaktuj się z nami w celu omówienia najlepszych form promocji!

 

Wypromuj swój Dom Opieki z Domyseniora.pl!

Podobne artykuły

Skomentuj

Bądź pierwszym, który skomentuje ten wpis!

Słowa kluczowe