Wiadomości związane z hasłem "działania marketingowe dla seniorów"

  • Dlaczego sanatoria powinny promować się online?

    Dlaczego sanatoria powinny promować się online?

    Kiedyś wyjazd do sanatorium musiał być “wyczekany” ze względu na duże kolejki. Popyt na wyjazdy do uzdrowisk był większy niż możliwości lokalowe, dlatego wiele ośrodków nie potrzebowało się reklamować. Teraz jednak seniorzy są świadomymi konsumentami, którzy oczekują spersonalizowanych ofert. Dawne uzdrowiska coraz częściej przypominają ośrodki SPA Wellness. Dodatkowo po zmianach z lipca br. w zasadach kierowania na leczenie uzdrowiskowe z NFZ, coraz więcej osób może być skłonnych do wyjazdów prywatnych. Przeczytaj, dlaczego więc sanatoria powinny promować się online.
  • Storytelling, czyli jak opowiadać seniorom

    Storytelling, czyli jak opowiadać seniorom

    Storytelling jest rodzajem marketingu, który jest niezwykle chętnie wykorzystywany w różnych branżach. Co decyduje o skuteczności storytellingu? I dlaczego warto wykorzystać go w komunikacji do seniorów?
  • Senior jako konsument: obalamy mity

    Senior jako konsument: obalamy mity

    Nie ma już potrzeby wdawać się w szczegółowe analizy danych demograficznych by stwierdzić, że społeczeństwo polskie się starzeje. Oznacza to, że w najbliższych latach osoby  60+ staną się grupą konsumentów, mającą ogromne znaczenie dla rynku polskiego. Pojawia się coraz więcej głosów postulujących zmianę stereotypowego postrzegania seniorów. Z jakimi mitami należy się zmierzyć, planując komunikację do seniorów?
  • Seniorzy w sieci szansą dla przedsiębiorców

    Seniorzy w sieci szansą dla przedsiębiorców

    W dniach 29 i 30 maja, w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się specjalne spotkanie o nazwie: Forum Marketing to Silver Generation. Będzie ono miało na celu zbadanie rynku seniorów pod kątem działań marketingowych.