Wiadomości związane z hasłem "jak promować obiekt"

  • Jak korzystać z panelu na DomySeniora.pl - instruktaż dla właścicieli obiektów

    Jak korzystać z panelu na DomySeniora.pl - instruktaż dla właścicieli obiektów

    Portalowi DomySeniora.pl zaufało już ponad 600 Domów Seniora, DPS-ów, OPS-ów, ZOL-ów, Sanatoriów i firm z produktami dla seniorów. Staramy się wprowadzać dogodne rozwiązania dla właścicieli w celu jak najlepszego promowania ich obiektów. Z poniższego instruktażu dowiesz się, jak korzystać z panelu administracyjnego, by w pełni wykorzystać możliwości zaprezentowania swojej placówki.
  • Dlaczego warto skorzystać z dodatkowych form promocji na DomySeniora.pl?

    Dlaczego warto skorzystać z dodatkowych form promocji na DomySeniora.pl?

    Portal DomySeniora.pl to jeden z największych serwisów w Polsce o tematyce senioralnej i domów opieki. Przez ponad 9 lat działalności zbudowaliśmy silną markę, kojarzącą się z rzetelnością i profesjonalizmem. Wciąż się rozwijamy, wprowadzając udogodnienia dla użytkowników oraz nowoczesne rozwiązania dla właścicieli w celu jak najlepszego promowania ich obiektów. Czy znasz dodatkowe formy promocji na DomySeniora.pl? Sprawdź, jaką ofertę mamy dla właścicieli oraz dlaczego warto z niej skorzystać.
  • Przegląd wydarzeń dla seniorów z 2019 roku

    Przegląd wydarzeń dla seniorów z 2019 roku

    Wydarzenia dla seniorów z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Wysoka frekwencja przy tego typu inicjatywach pokazuje, jak bardzo są one potrzebne. Co zyskują seniorzy, którzy z nich korzystają? Przeczytaj o założeniach targów, dni i spotkań dla seniorów - prezentujemy przegląd tego typu wydarzeń z 2019 roku.
  • Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Profesjonalizm i wiarygodność marki są dla klientów ważne zwłaszcza wtedy, gdy chodzi o powierzenie firmie opieki nad seniorami. Są to więc cechy, które powinny charakteryzować domy seniora i sanatoria, które oferują osobom starszym pobyty krótko- i długoterminowe albo inne usługi (np. rehabilitację). Jak zapewnić klientów o tym, że nasz obiekt oferuje usługi na najwyższym poziomie? Podpowiadamy, jak podnieść wiarygodność domów seniora i sanatoriów w oczach klienta.
  • Dlaczego sanatoria powinny promować się online?

    Dlaczego sanatoria powinny promować się online?

    Kiedyś wyjazd do sanatorium musiał być “wyczekany” ze względu na duże kolejki. Popyt na wyjazdy do uzdrowisk był większy niż możliwości lokalowe, dlatego wiele ośrodków nie potrzebowało się reklamować. Teraz jednak seniorzy są świadomymi konsumentami, którzy oczekują spersonalizowanych ofert. Dawne uzdrowiska coraz częściej przypominają ośrodki SPA Wellness. Dodatkowo po zmianach z lipca br. w zasadach kierowania na leczenie uzdrowiskowe z NFZ, coraz więcej osób może być skłonnych do wyjazdów prywatnych. Przeczytaj, dlaczego więc sanatoria powinny promować się online.
  • 5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie

    5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie

    W Twoim domu opieki, sanatorium lub innym obiekcie miejsca zarezerwowane są już do końca wakacji?  Gratulacje! Nie oznacza to jednak, że możesz spocząć na laurach. Spraw, by seniorzy odwiedzający Cię w tym roku chcieli wrócić również w przyszłym lub polecili Cię znajomym! Przedstawiamy 5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie.
  • Czy warto promować dom opieki wśród niemieckich seniorów?

    Czy warto promować dom opieki wśród niemieckich seniorów?

    Sukces prowadzenia domu opieki w dużej mierze zależy od tego, do kogo skieruje się reklamę oraz jakich środków użyje do zaprezentowania oferty. Okazuje się, że od kilkunastu lat nasi niemieccy sąsiedzi chętnie wybierają domy opieki za granicą - w tym w Polsce. Dlatego warto promować swój dom opieki również wśród niemieckich seniorów.
  • Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu

    Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu

    Wybór sanatorium, kurortu czy ośrodku rehabilitacyjnego często jest podyktowany lokalizacją albo oferowanymi usługami. Czasem jednak klienci kierują się innymi aspektami. Jak przedstawić atrakcyjność oferty sanatorium, kurortu lub innego ośrodka rehabilitacyjnego? Proponujemy 5 sposobów na promowanie takiego obiektu.