Wiadomości związane z hasłem "jak wypromować obiekt"

  • Dlaczego warto skorzystać z dodatkowych form promocji na DomySeniora.pl?

    Dlaczego warto skorzystać z dodatkowych form promocji na DomySeniora.pl?

    Portal DomySeniora.pl to jeden z największych serwisów w Polsce o tematyce senioralnej i domów opieki. Przez ponad 9 lat działalności zbudowaliśmy silną markę, kojarzącą się z rzetelnością i profesjonalizmem. Wciąż się rozwijamy, wprowadzając udogodnienia dla użytkowników oraz nowoczesne rozwiązania dla właścicieli w celu jak najlepszego promowania ich obiektów. Czy znasz dodatkowe formy promocji na DomySeniora.pl? Sprawdź, jaką ofertę mamy dla właścicieli oraz dlaczego warto z niej skorzystać.
  • Wypromuj swój Dom Opieki z Domyseniora.pl!

    Wypromuj swój Dom Opieki z Domyseniora.pl!

    Według danych GUS z 2018 r. osoby w wieku 80+ stanowiły już ponad 4% ludności (dla porównania: w 2000 r. było to 2%). Wraz ze zmianami demograficznymi, w ciągu ostatnich lat odnotowaliśmy wzrost zapytań o Domy Seniora i placówki opiekuńcze dla osób starszych. W Polsce rośnie konkurencyjność obiektów świadczących usługi dla seniorów - i nie zapowiada się, by ten trend miał się zmienić. Warto już teraz pomyśleć, jak wypromować swój obiekt. Specjalnie dla Was Domyseniora.pl wciąż się rozwija, wprowadzając wciąż nowe usługi. Poszukujesz sposobu na jak najlepsze zaprezentowanie swojego Domu Opieki? Wypromuj go z Domyseniora.pl!
  • Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Profesjonalizm i wiarygodność marki są dla klientów ważne zwłaszcza wtedy, gdy chodzi o powierzenie firmie opieki nad seniorami. Są to więc cechy, które powinny charakteryzować domy seniora i sanatoria, które oferują osobom starszym pobyty krótko- i długoterminowe albo inne usługi (np. rehabilitację). Jak zapewnić klientów o tym, że nasz obiekt oferuje usługi na najwyższym poziomie? Podpowiadamy, jak podnieść wiarygodność domów seniora i sanatoriów w oczach klienta.
  • 5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie

    5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie

    W Twoim domu opieki, sanatorium lub innym obiekcie miejsca zarezerwowane są już do końca wakacji?  Gratulacje! Nie oznacza to jednak, że możesz spocząć na laurach. Spraw, by seniorzy odwiedzający Cię w tym roku chcieli wrócić również w przyszłym lub polecili Cię znajomym! Przedstawiamy 5 sposobów na zdobycie pozytywnych opinii o obiekcie.
  • Czy warto promować dom opieki wśród niemieckich seniorów?

    Czy warto promować dom opieki wśród niemieckich seniorów?

    Sukces prowadzenia domu opieki w dużej mierze zależy od tego, do kogo skieruje się reklamę oraz jakich środków użyje do zaprezentowania oferty. Okazuje się, że od kilkunastu lat nasi niemieccy sąsiedzi chętnie wybierają domy opieki za granicą - w tym w Polsce. Dlatego warto promować swój dom opieki również wśród niemieckich seniorów.
  • Pokolenie Baby Boomers - jak przygotować ofertę na lato?

    Pokolenie Baby Boomers - jak przygotować ofertę na lato?

    W ostatnich latach da się zauważyć, że coraz więcej seniorów podróżuje. Wielkimi krokami zbliża się okres wakacyjny… Jest to więc ostatni moment, by przygotować ofertę dla seniorów na lato! Jesteś właścicielem Domu Opieki oferującego pobyty czasowe lub ośrodka turystycznego? Pamiętaj o przygotowaniu ciekawej oferty dla pokolenia Baby Boomers!
  • Jak promować pobyty czasowe dla seniorów

    Jak promować pobyty czasowe dla seniorów

    Czy Twój Dom Opieki oferuje pobyty czasowe dla seniorów? Zbliża się okres urlopowy; jest to czas, kiedy rodziny często poszukują opieki czasowej dla osób starszych, by móc wyjechać na wakacje. Wiele z takich urlopów zostało zaplanowanych już w zimie. Jest to więc ostatnia chwila, by wyjść z ofertą specjalną i zachęcić seniorów do spędzenia czasu w Twojej placówce.
  • Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu

    Oferty sanatoriów: 5 sposobów na promowanie obiektu

    Wybór sanatorium, kurortu czy ośrodku rehabilitacyjnego często jest podyktowany lokalizacją albo oferowanymi usługami. Czasem jednak klienci kierują się innymi aspektami. Jak przedstawić atrakcyjność oferty sanatorium, kurortu lub innego ośrodka rehabilitacyjnego? Proponujemy 5 sposobów na promowanie takiego obiektu.