Wiadomości związane z hasłem "komunikacja z klientami"

  • Świąteczne zakupy: kiedy możliwa jest reklamacja?

    Świąteczne zakupy: kiedy możliwa jest reklamacja?

    W szale świątecznych zakupów podejmujemy czasem decyzje, których żałujemy zaraz po przekroczeniu progu domu. Uważasz, że wybrany prezent jest jednak nietrafiony i chcesz go zwrócić?  A może zakupiony produkt zepsuł się po kilku użyciach? Sprawdź, kiedy możliwa jest reklamacja i zwrot towaru.
  • Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Jak podnieść wiarygodność obiektu w oczach klienta - domy seniora, sanatoria

    Profesjonalizm i wiarygodność marki są dla klientów ważne zwłaszcza wtedy, gdy chodzi o powierzenie firmie opieki nad seniorami. Są to więc cechy, które powinny charakteryzować domy seniora i sanatoria, które oferują osobom starszym pobyty krótko- i długoterminowe albo inne usługi (np. rehabilitację). Jak zapewnić klientów o tym, że nasz obiekt oferuje usługi na najwyższym poziomie? Podpowiadamy, jak podnieść wiarygodność domów seniora i sanatoriów w oczach klienta.